diumenge, 15 de juny de 2014

SABATES I CARABASSES

Cada dia comptava els seus desitjos. 

Mirava per la finestra del dormitori i s'assegurava que totes les criatures que vivien amb ella havien pujat a la casa de l'arbre: els músics, els monstres que havien oblidat el seu passat, els conills que coleccionaven rellotges sense saber per què... 

Era molt important que tot el món estigués a la casa de l'arbre a l'hora convinguda. No recordava exactament el motiu. Alguna cosa relacionada amb sabates i carabasses. Qui sap... Els hàbits acaben fent arrels de tant repetir-los. Arrels fortes i poderoses de les que et xuclen la memòria i et permeten construir una casa on refugiar totes les criatures que necessiten un lloc per dormir. 

Ella no necessitava dormir molt. Tenia el record llunyà d'una llarguíssima migdiada. Uns ocells foscos amb el bec ple de dents com taurons petits feien niu als seus ulls, Un malson de dimensions equivocades. Sempre li sagnava un dit. Un gota única i eterna que alimentava el seu arbre cada nit, quan dormia. Una mica. Només una mica.  Un calfred de frontera onírica.

De seguida despertava i continuava comptant desitjos fins que es feia de dia i els monstres, els músics i els conills tornaven a la vida calmada dels desperts. 

En general era feliç.
En particular sabia que oblidava alguna cosa.

2 comentaris:

  1. Com m'agradaria que els teus posts tinguessin traducció simultània per poder gaudir de com escrius els textos, que estan treballats i són acurats, però a més entendre'ls!

    ResponElimina
  2. Gracias, administrador del blog, por esta maravillosa publicación. Como muestra de gratitud por cómo mi esposa se salvó del síndrome de ovario poliquístico, el trastorno gastrointestinal y el herpes, decidí comunicarme con quienes aún padecen esto.
    Mi esposa sufrió el síndrome del ovario poliquístico en el año 2013 y fue realmente duro y desgarrador para mí porque ella era mi todo y los síntomas eran terribles, siempre se quejaba de una menstruación abundante y siempre le costaba conciliar el sueño. Probamos varias terapias prescritas por nuestro neurólogo pero ninguna pudo curarla. Busqué una cura y vi un testimonio de alguien que se curó y tantos otros con problemas similares en el cuerpo, y me dejaron el contacto de este médico que tiene la cura para pcos. Nunca imaginé el síndrome de ovario poliquístico. no tiene una cura natural hasta que lo contacté y me aseguró que mi esposa estará bien. Obtuve el medicamento a base de hierbas que me recomendó y mi esposa lo usó y en un mes estaba completamente bien, incluso hasta este momento está tan llena de vida. sindrome de Ovario poliquistico. tiene una cura y tiene una cura a base de hierbas para el herpes, el VIH/SIDA, la diabetes, las enfermedades neurológicas, el cáncer, el dolor de espalda, la EPOC, el Parkinson y otras enfermedades. Puede visitar el sitio web del centro herbal Dr. Itua para leer más www.drituaherbalcenter.com o enviar un correo electrónico drituaherbalcenter@gmail.com sobre cómo obtener el medicamento. Gracias administrador por un blog tan informativo.

    ResponElimina